Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jan 2025 16:01:19 +0200

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/12016 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Liikva küla, Kõrtsu tee 1a // 2 // L1 
// Lätte tee // Vahi küla, 11410 Kiia - Vääna-Viti maantee (Passiivse 
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Liikva küla, Harku vald, 
Harjumaa) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27227905>  (menetlus nr: 
396168), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (ANNIKA SOONE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister